8 Nisan 2012 Pazar

EL ÖRGÜSÜ ELBİSE

EL ÖRGÜSÜ ELBİSE
Aslında ben bu elbiseyi ilk başlarken kazak yapacaktım. Ancak baktım ip fazla elbiseye çevirdim. Gördüğünüz gibi böyle birşey çıktı ortayı,
 İki parça olarak etekten başladım ebruli iple. Bel kısmına gelince bedenime göre ilmeklerden kestim.



Belindeki kemeri yapmak için bir yumak yeşil iple kemer yaptım. Kemeri tek tığla sık iğne olarak bel ölçüsüne göre boyuna işledim ve tam kesilmiş ilmikleri kapatacak şekilde iğneyle makina dişiki gibi yapar gibi elde ince ince diktim.

Yaka kısmınına gelince, önce misineli tığla harduşe işledim, üzerine de tek tığla ilmek alarak sık iğne yaptım,
 Son olarak etek ucuna, kol ucuna düz yeşilden tek tığlasık iğne yaptım. sonuç olarak böyle birşey çıktı ortaya. Aslında çok güzel oldu çok da kolay.İnsan eline yumak ve tığları alınca aklına olmadık planlar geliyor uygulayıncada çok güzel oluyor. Helede yapılan şeyleri kullanmak çok zevki oluyorrr

2 yorum:

  1. sanırım ben bu elbiseyi görmüştüm gülşencim...
    oy oy oyyy eline de her iş yakışırmış..
    ölürüm ben sanaaa :))
    ellerine sağlık bitanem..

    YanıtlaSil
  2. hayır figenciğim sanırım görmedin, çünki ben bunu senin yanında hiç giymedim. Ölme canım sen ban, çünki sen bena canlı kanlı lazımsın )))))

    YanıtlaSil